Nieuwe standaard in tijd- en aanwezigheidregistratie

CleanJack komt met compleet nieuw packet

Geef schoonmakers een handset, plak rfid-stickers voor in- en uitklokken en hou overzicht via het online dashboard. Dát is CleanJack in het kort. CleanJack brengt gewerkte en niet-gewerkte uren helder in beeld en voorkomt ‘lucht verlonen’. Geen papieren administratie, geen gedoe, geen misverstanden! Hoe simpel het ook klinkt, de technologie erachter is uitzonderlijk. Niels van den Berg: “Met de totaal nieuw ontwikkelde CleanJack handset, het overzichtelijke dashboard en een scherp prijsplan zijn we uniek in de markt.”

 

CleanJack is een interactief systeem voor tijd- en aanwezigheidregistratie, bestemd voor schoonmakers en managers van schoonmaakbedrijven. CleanJack bestaat uit een stootvrije handset, rfid-stickers en online dashboard voor planning, realtime tracking en directe communicatie. Schoonmakers klokken in en uit, managers hebben overzicht in het dashboard en kunnen direct actie ondernemen als de situatie daar om vraagt.

Dat is goed nieuws voor directies van schoonmaakbedrijven, die met een sluitend kloksysteem veel meer grip krijgen op hun loonkosten en geld besparen vanaf dag één. Rayonmanagers hoeven geen aanwezigheid steekproeven op locatie meer te doen en hebben altijd de juiste managementinformatie in de geautomatiseerde urenstaten. Ook voor administraties zijn er voordelen. Verzamelen en overschrijven van urenbriefjes is niet meer nodig. CleanJack zorgt voor beheer, onderhoud, hosting en back-ups en werkt tijdbesparend door de koppeling van urenstaten aan het loonadministratie-systeem.

Klachten beheren
Over daadwerkelijk gemaakte uren is altijd veel discussie. Het opstellen en verzamelen van urenstaten is “a hell of a job”. Stel: als ondernemer in de schoonmaakbranche beheert u 200 locaties, waar schoonmakers gemiddeld elke dag vijftien minuten minder aanwezig zijn dan gepland. Aangezien loonkosten voor schoonmaakbedrijven vaak wel 75 procent van de omzet bepalen, loopt de schade snel op: 1 procent teveel salaris betalen betekent al snel 10 procent minder winst. Anderzijds: een kleine plus in werktijden geeft een grote plus in bedrijfsresultaten.

CleanJack automatiseert de werktijden. Daardoor kunnen er geen misverstanden meer zijn over zoekgeraakte of foutief ingevulde urenstaten. Directeur Niels van den Berg: “Ons systeem is uniek, dat durf ik wel te stellen. Het geheim zit ‘m in de handset, een stootvrij apparaat dat is uitgerust met een display. Dat hebben onze concurrenten niet. In onze display beheren schoonmakers verschillende modules, zoals tijd- en aanwezigheidregistratie, werkroosters, periodieke taken en service. Ze krijgen berichten, werkinstructies, klachten en storingen binnen. Daardoor worden problemen op locatie al opgelost, nog voordat de klant ze heeft bemerkt.”

Handset dummie-proof
Van den Berg krijgt regelmatig vragen over waarom het programma niet is ingebouwd in smartphones. Van den Berg: “De CleanJack handset is niet alleen goedkoper maar ook veel praktischer. Mobiele telefoons kunnen vastlopen, geen verbinding hebben of niet functioneren omdat de accu leeg is. Ondernemers hebben dan niet meer de volledige controle. Met onze oplossing blijven dit soort problemen achterwege. Het werkt zó simpel… iedereen kan ermee overweg. Inderdaad, CleanJack is dummie-proof. Het systeem kiest automatisch het netwerk met het beste bereik. Daarmee leveren wij precies wat ondernemers willen: gecontroleerd beheer op afstand.”

Wilt u weten wat CleanJack kost? Bereken uw ROI op www.cleanjack.nl.  Of bel voor een afspraak (070-2040132)

Nieuwe standaard in tijd- en aanwezigheidregistratie
Drie belangrijke redenen om met CleanJack te werken
Bekijken →
Schoonmaakvakdagen 2019 groot succes!
Bekijken →
Een bekend scenario voor menig schoonmaakbedrijf
Bekijken →

Delen

Stuur ons een berichtje