CleanJack voegt een logboekfunctie toe aan haar tijdregistratiesysteem, waarmee facility-managers opmerkingen bij schoonmaaklocaties kunnen toevoegen. Schoonmakers zien deze opmerkingen op het moment dat zij de volgende opdracht voor deze klant uitvoeren. Wat betekent dit voor u?

Een veelgevraagde update aan het CleanJack tijdregistratiesysteem is deze maand toegevoegd: een digitaal logboek. Deze software-uitbreiding zorgt ervoor dat uw klanten opmerkingen kunnen plaatsen bij de uitgevoerde schoonmaakwerkzaamheden, per locatie of in het algemeen. Schoonmakers zien deze opmerkingen bij de eerstvolgende schoonmaak.

Efficiƫnte communicatie

De toevoeging van de logboekfunctie aan het tijdregistratiesysteem van CleanJack zorgt voor nog efficiƫntere communicatie tussen schoonmakers en klanten. Communicatie tussen klant en schoonmaker(s) gebeurt nog regelmatig via papieren schriftjes of papieren logboeken. Het ontbreekt het schoonmaakbedrijf aan een centraal overzicht van alles wat speelt bij klanten. Nu de logboekfunctie onderdeel is geworden van het tijdregistratiesysteem, worden de papieren schriften en logboeken overbodig. Op deze manier gaan opmerkingen niet verloren en kan het schoonmaakbedrijf veel beter analyses maken van wat goed gaat en waar nog ruimte is voor verbetering. Dit zorgt voor een hogere kwaliteit van uw werk en een verbeterd gevoel van service bij uw klant.

Log en historie

Doordat opmerkingen digitaal worden opgeslagen, kan altijd een historie worden ingezien. Op deze manier kunt u vaak terugkerende opmerkingen bijhouden en per klant beter aansturen op het schoonmaakwerk. Erg interessante data dus, wanneer u uw klanttevredenheid wilt verbeteren om zo uw bedrijf te laten groeien.

Meer informatie?

Ook uw serviceniveau verbeteren? Maak dan gebruik van het digitale logboek binnen uw CleanJack systeem. Maakt u nog geen gebruik van CleanJack? Neem dan direct contact op voor meer informatie, een demo of een offerte.