CleanJack introduceert compleet nieuw programma

Sinds 2007 verzorgt CleanJack tijd- en aanwezigheidsregistratie voor schoonmaakbedrijven. Al 9 jaar lang maakt CleanJack voortdurend verbeteringen aan het programma op basis van de gebruikservaringen van schoonmaakbedrijven. Het aantal gebruikers is de afgelopen jaren sterk toegenomen.

Om voorbereid te zijn op verdere (inter)nationale groei is een nieuw programma ontwikkeld. Een nieuw programma op een nog stabieler platform, met nieuwe functies, een frisse look & feel en een eenvoudigere navigatie. Alles is erop gericht om het gebruiksgemak te vergroten en het programma nog beter te laten aansluiten bij de specifieke wensen en eisen van schoonmaakbedrijven.

Projectleider Léon Noordermeer licht toe: Achter de schermen is door een team van software ontwikkelaars meer dan een jaar keihard gewerkt aan de ontwikkeling van het nieuwe programma. We hebben de ISSA Interclean beurs gekozen als hét moment om CleanJack 2.0 aan de internationale schoonmaakbranche te presenteren. Nieuwe functies ten opzichte van het oude programma zijn onder anderen:
1. Ziekte en verlofregistratie
2. Verbeterde registratie van schoonmaakcontracten
3. Automatische aansturing van schoonmakers (taken uit de schoonmaakcontracten verschijnen bij inklokken direct op het display van de CleanJack terminal)
4. Compleet nieuwe planningsmodule met heldere overzichten
5. Nieuwe klachten en complimenten module
6. Verschillende autorisatieniveaus voor verschillende gebruikers (schoonmakers, rayonleiders, administratie, opdrachtgevers)
7. Real time presentatie van KPI’s
En nog vééél meer. Wij nodigen al onze klanten en geïnteresseerden graag uit op onze stand 09.113 tijdens de ISSA Interclean beurs in Amsterdam van 10 tot en met 13 mei a.s.